Persian Papers in Conference
  1. علیرضا حدادیان , یاسر آسمان , حمید تاتاری , بررسی رابطه بین متغیرهای جمعیت شناختی با میزان اهمیت ابعاد کیفیت در خدمات بانکی , چهارمین کنفرانس بین المللی بازاریابی خدمات بانکی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۱۰
  2. علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغیر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  3. علیرضا پویا , علیرضا حدادیان , نازنین جعفرزاده , شناسایی ابعاد استراتژی های بازاریابی هتل ها و هتل آپارتمانهای شهرستان مشهد , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها چالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  4. آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , محمد رضا حسینی , شیوا خالقی , تاثیر کیفیت خدمات و شرایط عاطفی کارکنان بر رضایت و وفاداری مشتریان بانک ملت , اولین همایش ملی بازاریابی فرصتها وچالشها , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  5. سمیه نوراللهی , آذر کفاش پور , علیرضا حدادیان , بررسی تاثیر قابلیت های بازاریابی بر عملکرد بازار به واسطه متغییر خلق ارزش برتر برای مشتری در صنایع غذایی شهرک صنعتی توس مشهد , دومین همایش ملی علوم مدیریت نوین , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  6. علیرضا حدادیان , مسعود منظمی برهانی , ابراهیم رحیمی , امید شبان برون , بررسی تاثیر استراتژی های تمرکز و تمایز بر عملکرد با در نظر گرفتن نقش واسط قابلیت های بازاریابی و قابلیتهای تکنولوژی , اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  7. امین خوران , مصطفی کریم زاده , علیرضا حدادیان , شناسایی و اولویت بندی عوامل موثر در انتخاب بانک ها و موسسات مالی و اعتباری توسط مشتریان , اولین کنفرانس بین المللی اقتصاد، مدیریت، حسابداری و علوم اجتماعی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  8. سیده سارا سیدی , علیرضا خوراکیان , علیرضا حدادیان , بررسی اثر تجربه برند بر ایجاد وفاداری به برند با در نظر گرفتن نقش واسط اعتماد به برند (در شعب بانک مهر اقتصاد شهر مشهد) , اولین کنفرانس بین المللی کارآفرینی، خلاقیت و نوآوری , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  9. علیرضا حدادیان , مسعود منظمی برهانی , مرضیه خلیلی , مهدی زارعی بیدکی , بررسی نقش استراتژی های بازرگانی بر عملکرد شرکت های تولیدی , کنفرانس بین المللی توسعه و تعالی کسب و کار، اقتصاد و مدیریت , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  10. علیرضا حدادیان , هاشم طالبی , سید سجاد حسینی مقدم , اولویت بندی ابعاد مدیریت دانش بازاریابی در صنعت بیمه با رویکرد ترکیبی ANP-DEMATEL , دومین کنفرانس بین المللی آینده پژوهی ، مدیریت وتوسعه اقتصادی , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  11. فریبرز رحیم نیا , علیرضا حدادیان , ایمان دروگر , تاثیر عشق به برند بر قصد خرید بواسطه ی وفاداری به برند , هفتمین کنفرانس بین المللی مدیریت و حسابداری، مدیریت و چهارمین کنفرانس بین المللی کارآفرینی و نوآوریهای باز , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
  12. مرجان کریمی طرقبه , علیرضا حدادیان , آذر کفاش پور , بررسی اثر ابعاد ارزش ویژه برند مواد غذایی بر ترجیح برند با نقش واسط ریسک فیزیکی درک شده و ارزش درک شده برند (مورد مطالعه: مشتریان فست فودهای سطح شهر مشهد) , اولین همایش بین المللی پژوهش های نوین در مطالعات مدیریت (سال: 1395 ) , تاریخ: ۱۳۷۸/۰۹/۰۹
Papers in Conference
  1. Alireza Hadadian , امیر حسین باقریه مشهدی , میثم حسینی , مدیریت استراتژیک در بخش خدمات سلامت( مورد مطالعه: بیمارستان های دولتی ایران) , اولین کنفرانس بین المللی حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی , 0000-00-00
  2. Alireza Hadadian , امیر حسین باقریه مشهدی , Drivers of air travelers intention to buy online flight ticket , The Annual conference of the Administrative Sciences of Canada(ASAC) , 0000-00-00
Persian Papers in Journal

  1. محمدرضا کریمی , مهدی طالب پور , علیرضا حدادیان , تدوین مدل رفتار هوادار در حمایتگری ورزشی , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۵/۰۶, صفحه ۱۸۹-۲۰۲
  2. علی صنایعی , علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , بررسی الگوی وفاداری مشتریان در فروشگاه های زنجیره ای ایران , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۴/۰۳, صفحه ۱۴۹-۱۶۸
  3. علیرضا حدادیان , زهره محمدزاده , بررسی اثر تعارض کار - خانواده بر فرسودگی شغلی با اثر واسط سرمایه روانشناختی دربین کارکنان بانک های دولتی شهرستان گناباد , پژوهش نامه مدیریت تحول , دوره ( ۶ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲, صفحه ۱۳۵-۱۵۸
  4. علیرضا حدادیان , حسنا رحیمی زاده , میر ابراهیم اصفهانی , بررسی عوامل مؤثر بر خرید ناگهانی در فروشگاه های زنجیره ای مشهد - مطالعه موردی فروشگاه زنجیره ای پروما , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۱۲, صفحه ۷۱-۸۴
  5. علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , فاطمه هنرور باوجدان , عوامل موثر رفتاری بر پذیرش خرید اینترنتی در صنعت هواپیمایی , مطالعات مدیریت گردشگری , دوره ( ۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۹, صفحه ۲۳-۴۶
  6. علیرضا حدادیان , امیر حسین باقریه مشهدی , بررسی عوامل تعیین کننده در تمایل به خرید اینترنتی بلیط شرکت های هواپیمایی , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۳/۰۲, صفحه ۱۳۷-۱۵۲
  7. علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , تورج غلامشاهی , یاسر آسمان دره , پیش شرط ها و پیامد های وفاداری کاربران به موتور های جستجو: طراحی الگوی وفاداری کاربران ایرانی , تحقیقات بازاریابی نوین , دوره ( ۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۶, صفحه ۲۵-۴۶
  8. محمد لگزیان , علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , یاسر آسمان دره , بررسی ادراک دانشجویان از خدمات الکترونیکی کتابخانه های دانشگاهی: پژوهشی بر مبنای نظریه رفتار برنامه ریزی شده آجزن , پژوهشنامه پردازش و مدیریت اطلاعات- Iranian Journal of Information Processing Management , دوره ( ۲۹ ) , تاریخ: ۱۳۹۲/۰۱, صفحه ۳۳۳-۳۵۰
  9. علیرضا حدادیان , مجتبی کفاشان کاخکی , یاسر اسمان دره , فاطمه رضائی زاده ملا , حسنیه احسانی , پیش شرط ها و پیامدهای وفاداری مراجعان کتابخانه ها : طراحی الگوی وفاداری مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی , پژوهشنامه کتابداری و اطلاع رسانی , دوره ( ۲ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۱۲, صفحه ۱-۲۰
  10. بهرام رنجبریان , مجید رشید کابلی , علی صنایعی , علیرضا حدادیان , تحلیل رابطه بین ارزش درک شده، کیفیت درک شده، رضایت مشتری و قصد خرید مجدد در فروشگاه های زنجیره ای تهران , مدیریت بازرگانی , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۹, صفحه ۵۵-۷۰
  11. مجتبی کفاشان کاخکی , علیرضا حدادیان , یاسر اسمان دره , پیش شرط های توصیه و تبلیغ کلامی در کتابخانه ها و مراکز اطلاع رسانی: طراحی الگوی تبلیغ کلامی مراجعان کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی , کتابداری و اطلاع رسانی , دوره ( ۱۵ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۷, صفحه ۱۷۱-۱۸۵
  12. علیرضا حدادیان , یاسر آسمان دره , محمدحسین همایونی راد , تعیین عوامل اثرگذار و اندازه گیری رضایت دانشجویان از خدمات خوابگاه ها (مطالعه موردی: دانشگاه فردوسی مشهد) , مطالعات اندازه گیری و ارزشیابی آموزشی , دوره ( ۱ ) , تاریخ: ۱۳۹۱/۰۳, صفحه ۱۱۱-۱۲۵
  13. سعیده کتابی , اصغر حق شناس , علیرضا حدادیان , انتخاب چند معیاره تامین کنندگان با استفاده ازAHP فازی , مطالعات مدیریت صنعتی , دوره ( ۵ ) , تاریخ: ۱۳۸۷/۰۲, صفحه ۷۳-۹۶
  14. سعید مرتضوی , علیرضا حدادیان , سنجش و تعیین شاخص رضایتمندی مشتریان واسط (توزیع کنندگان) با روش ترکیبی CSM و شاخص CSI (مطالعه موردی: شرکت شهد ایران) , چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت) , دوره ( ۴ ) , تاریخ: ۱۳۸۴/۰۴, صفحه ۳۷-۶۰
Papers in Journal

  1. Alireza Hadadian , masoud monazzami borhani , Mohammad ali Nekahi , shaghayegh tolunia , Examining the role of knowledge management on organizational performance with considering mediating role of market orientation and innovation , EN , International Journal of Economy, Management and Social Sciences , Volume ( 3 ) , 2014-4, Pages 250-259
  2. بهرام رنجبریان , علی صنایعی , مجید رشید کابلی , Alireza Hadadian , An Analysis of Brand Image, Perceived Quality, Customer Satisfaction and Re-purchase Intention in Iranian Department Stores , EN , International Journal of Business and Management , Volume ( 7 ) , 2012-3, Pages 40-48